Sivut

maanantai 25. marraskuuta 2013

Mainoksen uhri osa 1.

Eli pakko myöntää. Olen mainoksien uhri :D En aivan kaikkien, mutta joidenkin. Esim telkusta nyt mainostettavan geisha keksien uhri olin jo aikaisemmin. Olivat muuten perhanan hyviä! ;) hehe.

Mutta siis tälläkertaa kerron uusimmasta kokemuksestani. Eli näin youtubesta useasti tämän tietyn Alpro Soya mainoksen -> linkki  Teki todella mieli maistaa kyseistä tuotetta sitten. Olen jo tämän vuoden aikana käyttänyt Alpron jugurtteja ja todennut niiden parantuneen niistä ajoista, jolloin ensimmäistä kertaa niitä jouduin syömään. Olin pienenä vuoden ilman maitoa kokonaan, niin jouduin sitten juomaan alpro maitoa ja kauramaitoa (jotka silloin olivat ihan todella järkyttävää). Onneksi asiat on parantuneet ja maut muuttuneet paljon paremmaksi ;)

Muta siis katsottuani tuon mainoksen olen koettanut etsiä kyseistä Manteli maitoa kaupasta jo pari päivää tai voisin sanoa viikkoja. Tänään sitten löysinkin kyseisen tuotteen cittarista! Minun tuurillani olen luultavasti aikaisemmin vain kävellyt tuotteen ohi huomaamattani sitä :D Mutta nyt sitten ostin kotia purkin ja maistelin!



Maku oli todella miellyttävän paahdetun mantelinen. Pidin todella. Sopii hyvin minusta muroihin, pirtelöön tai sillaisenaan :) Varmasti tulen tätä ostamaan lisää tulevaisuudessa. Jos pitää mantelista, niin suosittelen kokeilemaan ;) hehe. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti