Sivut

keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Synttäriarvonnan voittajat!!!

Ensiksi haluan kiittää kaikkia jotka onnittelivat ja osallistuivat arvontaan :) Ihana oli nähä teit noinkin monta!

Mutta siis aika julkaista arvonnan voittajat! Ykköspalkinnon voittajaksi pääsi Amria. Onnittelut :) Olen yhteydessä sinuun sähköpostitse. Ja kakkospalkinnon voittajaksi pääsi knea. Onnittelut :) Olen sinuunkin sähköpostitse yhteydessä.

Jos ette saa sähköposteja, niin pistäkää takaisin tulemaan viestiä islantilainenvillissas@gmail.com 

Kiitos kaikille osallistujille :) ja onnea voittajille!!

ps. viestit laitettu, voittajille tiedoksi, lähettäjänä olen minä, vaikka nimenä olisikin jokin muu.

6 kommenttia:

  1. Olipas kiva ylläri! Laittelin osoitteen sähköpostiin.

    VastaaPoista
  2. Jes, tämä piristi kyllä mun päivää hirmuisesti! Vastasin sähköpostiisi :)

    VastaaPoista
  3. Tänään tuli lankapaketti perille, suuret kiitokset sinulle! Ihania lankoja!
    Itella ylitti itsensä ja toimitti kakkosluokan maksikirjeen päivässä Suomen laidalta laidalle! Vähän oli paketti tainnut siinä kiireessä pyöriä kuralammikossakin ja sitä oli teippailtu kokoon Itellan toimesta, mutta langat olivat kunnossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho! olipas nopea :D mut joo, mie ite syyllistyin siihe teippailuun, että varmasti pysyisivät kasassa sen kuoren sisällä. Hyvä että selvisivät hengissä perille asti. Hyviä neulomisia ;)

      Poista